Ameerika Ühendriikides tabas kirikut tornaado. Kõik 100 jumalateenistusel viibinud inimest viga ei saanud

Pennsylvania pastor tänas Jumalat, et kõik 100 koguduse liiget jäid ellu pärast seda, kui jumalateenistuse ajal nende kiriku peale langes tornaado ning kahjustas katust ja tornikiivrit, teatab Christian Megaportal inVictory, viidates Christian Headlinesile.

Pennsylvanias Finleyville’is asuva Crossroads Ministries kiriku liikmed pidasid laupäeva õhtul jumalateenistust. Mõni minut pärast kella 18.00 kohaliku aja järgi pühkis tornaado läbi linna ja tabas nende hoonet. Pastori naine Rhonda Barner laulis sel ajal laval. Teenistuse võrguülekande ajal kaamera väriseb ja seejärel voog katkeb järsult.

“Nägin, et tuli vilkus ja kustus,” rääkis ta WPXI-11 uudistele. “Arvasin, et kuulsin akende purunemise häält ja siis kuulsin, kuidas nagu rong oleks möödunud ja veel rohkem aknaid purunes.”

Teenistusel osalenud Linda Desing kirjeldas kohutavat olukorda.

“Istusime seal ja laulsime ülistuslaulu ja siis hakkasid tuled vilkuma,” rääkis Desing KDKA-le. “Äkki lendas üks aken eest ja kõik jooksid varju. Ma ei taha seda enam kunagi kogeda. Mõtlesin, mis tunne oleks olla tornaados, ja ma ei taha seda enam kunagi kogeda.”

Tornaado rebis büroohoonelt katuse maha ja paiskas selle lähedal asuvasse metsa. Kiriku torn varises autode peale. Pastor Ken Barner ütles, et Jumal kaitses kõiki. Toas oli umbes 100 koguduse liiget ja külastajat – osa neist koos beebidega, sest oli plaanis viia läbi laste pühitsemise tseremoonia.

«Nägime täielikku imet. Kõikvõimsa Jumala käsi oli meie peal,” ütles Barner järgmisel hommikul oma pühapäevasel jutlusel.

“Mitmed inimesed said lõikehaavu ja verevalumeid, kuid keegi ei hukkunud ega sattunud haiglasse,” lisas ta.

“Oleme selle eest väga tänulikud,” ütles Barner. “Me jääme nüüd seisma Jumala lubadustele.” … Ma tean, et me saame sellest üle.”

Ta lisas: “See on lihtsalt hoone. …Jumal kasutab meid oma kogudusena.”

Oma jutluse ajal luges Barber mitu salmi, sealhulgas Psalm 91:1: „Kes elab Kõigekõrgema varjus, puhkab Kõigevägevama varjus.”

“Jumal kaitses oma lapsi,” ütles Barner.

Kahju oli nii suur, et kirik tühistas pühapäevahommikused jumalateenistused, piirdudes jumalateenistustega veebis. Barber kirjutas kiriku Facebooki lehel: „Kiriku jumalateenistusel oli orkaani saabudes jumalale kiitust laulmas umbes 100 inimest. Evakueerisime kõik keldrisse ja keegi viga ei saanud. … Palun tänage Jumalat koos minuga, et Jumala kaitsev käsi oli meie peal. Aitäh, pastor Ken.”

Riiklik ilmateenistus teatas, et tegemist oli tõenäoliselt EF-2 tornaadoga, mis tähendab, et selle tuuled ulatusid 111–135 miili tunnis (49m/s – 60 m/s) .

Allikas: Торнадо обрушился на церковь в США. Все 100 человек, присутствующие на служении не пострадали | Новости inVictory

Ei sa siis karda öö hirmu ega noolt, mis päeval lendab. (Psalm 91:5)

Meie tütrel oli sõbranna Julee, kes elas Texase osariigis Forth Worthis asuvas korteris. Ta valmistus ühel pühapäeva hommikul .....

Kolonel James E. Agnew. Psalm 91 ja keemiarühm

Kui ma teenisin Kõrbetormi ajal esimese ratsaväediviisi toetusväejuhatuse kaplanina, kuulus mu töövaldkonda ka diviisi keemiarühm. Enne maasõja algust .....

Leslie Gerald King. Seersant, USA armee

Autorite märkus: Seadriftil Texase osariigis on üsna pikk ajalugu Psalmi 91 lubadustele tuginemises ja nende sõdurite turvalises koju .....

Michael Payne, Winchester, Virginia

Vabakutseline kirjanik; viis korda Iraagis olnud, www.takeastandministries.org. 1998. aastal, olles neljakümne kaheksa-aastane, kimbutas mind pidevalt lootusetus ja meeleheide, .....

Leitnant Carey H. Cash (3)

Raamatu "A table in the Presence" autor. Autorite märkus: Leitnant Carey H. Cash, Ameerika Ühendriikide mereväe kaplan, on .....

Kapten Nick Catechis, armee

Armee transpordiüksus Miracle, Iraak. Kay Gibson, Houstonis asuva "Marine Momsi" kaasasutaja. Umbes aasta tagasi kohtasin ma sõjaväelase ema .....

Andrew Wommack (4)

Spetsialist, esimene klass, Vietnam. Teenisin  Vietnamis  1970. aasta jaanuarist 1971. aasta veebruari lõpuni. Töötasin 196. jalaväebrigaadis kaplani assistendina. .....

Šabat, mis hoidis Rose’i

Noor tüdruk seisis oma isa lähedal sadamakail Poolas, reisikohver jalge ees. Tema üheksast õest-vennast valiti kaheteistkümneaastane Rose, et .....